Welcome Scraps, Graphics and Comments
More Images & Orkut Scraps

Melati Putih Recent Post

get this widget here

28 Oktober 2011

GAMBAR GADIS PALING CANTIK DI ASIA

Masa mula mula menatap gambar gambar gadis ini, hati aku mula terdetik, alangkah cantiknya, indahnya bidadari ini, wajahnya ayu seperti Maria Ogawa, kulit putih mulus seperti pemilik blog ini eh eh kulit putih seperti Lisa Surihani, namun supermodel yang jelita ini mempunyai rahsianya yang tersendiri. Sebelum rahsia menakutkannya aku dedahkan,mari kita melihat dulu gambar gambar gadis yang comel ini.



aku pun tak reti nak melenggok kepala seperti ni


ambooiii.
kalaulaa aku boleh melenggok ayu macam nie.

rahsia supermodel ini ialah


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


dia seorang jantan

*muntaahh hijau

patut pun aku perasan dia tak tayang betis berbulu dia.

Tiada ulasan: