Welcome Scraps, Graphics and Comments
More Images & Orkut Scraps

Melati Putih Recent Post

get this widget here

20 Mei 2010

TRAGEDI MISTERI TIGA BERANAK



ANAK panah menunjukkan tempat Manish dan isterinya terjatuh dari tingkat 29 sebuah kondominium di Jalan Tun Sambathan, Kuala Lumpur semalam.
 

KUALA LUMPUR – Entah apa puncanya, satu pasangan suami isteri tergamak membunuh anak lelaki mereka yang berusia dua tahun menggunakan racun tikus sebelum kedua-duanya ditemui mati dipercayai terjatuh dari tingkat 29 sebuah kondominium di Jalan Tun Sambathan di sini semalam.

Kejadian tersebut dikatakan berlaku pukul 4 pagi tetapi ia hanya disedari oleh seorang pengawal keselamatan selepas terserempak dengan mayat pasangan itu di atas lantai tingkat bawah ketika dia sedang melakukan rondaan tiga jam kemudian.

Mayat pasangan dari Mumbai, India tersebut, Manish Dinesh, 34, dan Niveditaa Manish, 29, ditemui dalam keadaan tertiarap dan perut terburai. Tangan kiri Manish pula terdapat kesan kelar.
Manish merupakan seorang perunding kewangan dengan pendapatan RM20,000 sebulan manakala isterinya tidak bekerja.

Anak mereka, Yoghansh Manish, 2, ditemui terbaring di atas katil dengan hidungnya disumbat dengan kapas di dalam sebuah bilik di rumah mereka yang terletak di tingkat 13A.

Polis turut menemui racun tikus, pisau dan pil paracetamol di dalam bilik itu yang dipercayai digunakan untuk membunuh kanak-kanak itu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah berkata, siasatan awal mendapati selepas membunuh anak mereka, bapa kanak-kanak itu cuba membunuh diri dengan mengelar tangan kirinya berdasarkan tompokan darah di dalam bilik itu tetapi gagal.

Tiada ulasan: